8 عنصر جذاب دکوراسیون خانه ها در سال 2021

8 عنصر جذاب دکوراسیون خانه ها در سال  2021

1.گلهای خشک شده

 این روزها گلهای خشک در بین طراحان دکوراسیون و دیگر افراد محبوبیت خاصی پیدا کرده اند و به دلیل ارتباط بیشتر آن با طبیعت درحال حاضر نیزبسیار مشهور هستندمحل قرار گیری این گلها میتواند در قسمت های مختلف خانه. مثل کنار سالن پذیرایی،رو میز اتاق نشیمن،آشپزخانه و حتی سرویسبهداشتی به عنوان یک عنصر مکمل در کنار دیگر اکسسوری ها قرار گیرد. برخی ازانواع این گلها شکوفه ها شامل گندم ، دلفینیم ، لاگورا ، هسیان ، اسطوخودوس و جارو می باشد.

2. آشپزخانه های آبی تیره

رنگ سرمه ای به سرعت به یکی از محبوب ترین انتخاب های سال2021تبدیل شده است . شاید شماهم به این فکر می کنید که در آشپزخانه خود به سراغ یک پالت رنگ سرمه ای بروید.اگر چنین فکری را دارید به چند نکته کلیدی توجه کنید.

1.. کابینت های تیره تر را با کفپوش با رنگ های گرم و روشن روشن تر کنید

2. رنگ سفید را وارد جریان طراحی کنید و نور بیشتر را به آشپزخانه دعوت کنید

3. از متریال چوب طبیعی یا مصنوعی برای ایجاد گرما و صمیمیت  در محیط استفاده کنید.

3. پنجره های سقف دوباره به خانه برگشتند

با توجه به اینکه بسیاری از ما زمان بیشتری را در خانه خود سپری می کنیم ،امسال  صاحبان خانه ها را مشاهده خواهیم کرد که به دنبال روش های هوشمندانه ای برای ایجاد دریچه ایی جدید به آسمان و دعوت نور به خانه های خود میگردند. یک پیشنهاد جدید ایجاد پنجره هایی در سقف  که به عنوان پنجره سقفی نیز شناخته می شوند روشی  عالی برای ایجاد نور طبیعی است .

 

4. شیرهای مسی

خانه خود را با شیرهای مسی رو به بالا ارتقا دهید.  ایده تغییر ساده آشپزخانه و سرویس بهداشتی باشیرآلات مسی به دلیل هماهنگی با سبک های مختلف منازل  در سال 2021 طرفدارهای زیادی دارد و باعث  به روزرسانی فضا شما با هزینه کمتری می شود.  

5.  تغییر رنگ دیوارها به سبز تیره

رنگ سبز آنچنان هم  که به نظر می رسد سنگین  نیست . با تغییر رنگ دیوار خانه به سبز های تیره و خاکی عناصر دنیای طبیعی را به خانه خود بیاورید.   ایجاد سایه روشنی ازرنگ  سبز می تواند انرژی درونی  فضا را افزایش می دهد وباعث ایجاد حس آرامش در افراد شود .میتوانید قسمتی از دیوار اتاق یا نشیمن رابا رنگ سبز ترکیب کنید یا از کاغذ دیواری های طرح دار سبز برای چند دیوار اصلی استفاده کنید .

6. سبک اسکاندی (اسکاندیناوی)

با توجه به اینکه یکی از شعارهای سال 2021 پیروی از سادگی در دکوراسیون و  صنعت مد است به دلیل سادگی وآرامش بیش از حدی که سبک اسکاندیناوی درخود جای داده پیش بینی میشود که این سبک یکی از پر طرفدار ترین ها در سال جدید باشد. چند ایده قابل اجرا در این سبک استفاده از سطوح کاملا سفید یا خاکستری ملایم به همراه گیاهان متعدد و بکاربردن شیشه و چوب طبیعی می باشد.

 

7.  آویز های مکرومه

احتما  شما هم   مکرومه را در گوشه و کنار خانه ها  که این روزها ترند شده است را دیده اید.این هنری است که به دهه 1970 برمیگردد

دوباره پا میدان گذاشته . حالا دوباره زمان به عقب برگشته است

این طراحی گره زیرکانه ، که می تواند با استفاده از بند ریسمان یا طناب ساخته شود ، یک احساس روستایی واقعی به خانه می دهد.از کیسه های حمل بار گرفته تا گلدان

 

8. روکش های دیواری

دیوارهای روکش چوب ممکن است زمانی مختص کتابخانه ها و اتاق های نقاشی بودند اما امسال این محبوبیت در خانه ها بسیار بیشتر شده است ، پنل های دیواری مدرن با استفاده از رنگ و متریال های ساده راهی عالی برای تغییر دیوار کانونی خانه شما هستند .

10. سبک روستایی

روند نهایی برای سال 2021 سبک روستایی است اگر به دنبال دستیابی به این سبک در خانه هستید  بازسازی مبلمان قدیمی ، نگه داشتن چوب های فرسوده و افزودن برخی از موارد کهنه  وبخیه شده توسط دست را در نظر بگیرید.در استفاده از حصیر و سنگ قلوه طبیعی و چوب غافل نشوید.