آشنایی با اکسسوری های مناسب برای دکوراسیون اداری

معمولا افراد در پروسه ی طراحی داخلی محیط مورد نظر ، از اهمیت اکسسوری غافل می شوند. اما خوب است که بدانید استفاده از اکسسوری در هر محیطی نظیر منزل یا اداره می تواند دکوراسیون داخلی فضای شما را چند برابر زیباتر و چشم نواز تر کند.

همانطور که می دانید کارمندان مدت زمان طولانی از روز را در محیط اداره می گذارنند از این رو آشنایی با اکسسوری های مناسب برای دکوراسیون اداری و به کارگیری درست آنها باعث می شود تا محیط اداره از یکنواختی خارج شده و کارمندان دچار خستگی نشوند. ( همچنین آشنایی با هارمونی رنگ ها در دکوراسیون داخلی برای شما نفید بوده و در زیبایی و منحصر به فرد بودن دیزاین شما کمک به سزایی دارد.)

تعریف اکسسوری

قبل از اینکه بخواهید با اکسسوری های مناسب برای دکوراسیون اداری آشنا شوید بهتر است که یک تعریف کلی از اکسسوری بدانید.به طور کلی اکسسوری جزء وسایل کوچک و البته جانبی است که می تواند تغییرات بسیار زیادی را در طراحی داخلی محیط ایجاد کند.

این وسایل از تنوع و مدل های بسیار زیادی برخوردار هستند ؛ همچنین با استفاده از متریال های گوناگونی مانند چوب ، گچ ، فلز و ... ساخته می شوند. این شما هستید که می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود و البته بودجه موجود اقدام به انتخاب کنید.

معرفی انواع اکسسوری های مناسب برای دکوراسیون اداری

گیاهان

گیاهان یکی از بهترین گزینه هایی هستند که در آشنایی با اکسسوری های مناسب برای دکوراسیون اداری می توان به آنها اشاره کرد. گیاهان با رنگ های آرام بخش و تازگی که در خود دارند ، خستگی را از افراد دور می کنند و بوی خوش آنها باعث تازه شده هوای محیط می شود.

گیاهان متعددی را می تواند برای طراحی محیط داخلی اداره در نظر بگیرید. اما با توجه به اینکه گیاهان نیاز به نگهداری دارند باید گلدان ها و گیاهانی را  برای اداره انتخاب کنید که رسیدگی به آنها راحت تر باشد.

چراغ های فانتزی

مورد بعدی که در معرفی اکسسوری های مناسب برای دکوراسیون اداری می توان به آن پرداخت ، استفاده از چراغ های فانتزی است. این چراغ ها علاوه بر اینکه می توانند تا حد زیادی روشنایی محیط را تامین کنند ؛ به عنوان یک اکسسوری مناسب نیز می توانند استفاده شوند.

چراغ های فانتزی در مدل های مختلفی مانند : رومیزی ، ایستاده طراحی و تولید می شوند ، که شما می توانید بر اساس فضای موجود اداره ، اقدام به انتخاب و خرید آنها کنید.

قاب عکس

قاب عکس نیز یکی دیگر از وسایلی است که می توان در آشنایی با اکسسوری های مناسب برای دکوراسیون اداری به آنها اشاره کرد. شما با توجه با محیط و حیطه ی کاری اداره می توانید از قاب عکس های کوچک یا بزرگ با مفاهیم مختلف استفاده کنید و آنها را بر روی میز قرار داده و یا بر روی دیوار نصب کنید. همچنین نوشتن جملات انگیزشی و قاب کردن آنها تا حد زیادی می تواند بر روحیه ی کارمندان تاثیر گذار باشد.

بیشتر بخوانید: نقطه کانونی در دکوراسیون داخلی


استندهای دکوری

اگر به اندازه کافی فضا دارید ، بنابراین یکی از مواردی که می توان جهت معرفی اکسسوری های مناسب برای دکوراسیون اداری شما به آن اشاره کرد ، به کارگیری استندهای دکوری است. این استندها در طرح ها و رنگ های مختلفی موجود هستند که شما با توجه به فضا و سلیقه خود می توانید از آنها استفاده کنید.

برخی استندها هستند که به منظور نگهداری از گلدان ها نیز طراحی می شوند که در این صورت می توان گلدان های کوچک و گیاهان را نیز به طراحی داخلی اداره ، اضافه کنید.

قفسه

اگر که محیط اداره شما به اندازه کافی بزرگ نیست در نتیجه بهتر است که با یکی از اکسسوری ها که برای دکوراسیون های کوچک اداری مناسب هست ، آشنا شوید این اکسسوری همان قفسه است. زیرا قفسه تا حد زیادی در محیط صرفه جویی می کند و می توان بر روی آن انواع گلدان یا مجسمه و قاب عکس قرار داد و همچنین خود قفسه نیز می تواند با طراحی خاص ، فضای داخلی شما را تغییر دهد.

مجسمه

یکی از پرکاربردترین وسایلی که می توان جهت معرفی اکسسوری های مناسب برای دکوراسیون اداری به آن اشاره کرد ، مجسمه است.

مجسمه ها تنوع زیادی دارند و از مواد مختلفی برای ساخت آنها استفاده می کنند به همین دلیل جزء اکسسوری های پرکاربرد در محیط های مختلف هستند. اما برای فضای اداری بهتر است که از مجسمه هایی استفاده کرد که سبک مینیمال دارند زیرا در عین حال که فضا را شلوغ نمی کنند می توانند یکنواختی فضا را نیز از بین ببرند.


لوازم دگیری که جهت آشنایی با اکسسوری های مناسب برای دکوراسیون اداری می توان به آنها اشاره کرد عبارتند از:

لوازم التحریر

ساعت

شمع

تابلوهای نقاشی