فروش انواع جاکفشی

فرنشیوم، انواع مصنوعات چوبی را در مدل های خانگی و اداری، با قیمت ارزان به متقاضیان عرضه می کند. شما می توانید برای خرید هریک از مدل های میز تلویزیون، شلف تلوزیون، باکس دیواری و محصولات دیگر از طریق لینک خرید بر روی عکس ها اقدام کنید. همکاران ما ضمن آشنایی با متدهای نوین جهانی در حوزه طراحی و تولید محصولات چوبی، به شما در ساختن یک دکوراسیون ساده و شیک در سبک های مدرن، مینیمال، ام دی اف و ... کمک می کنند.

محصولات جاکفشی

برای اطلاع از قیمت جاکفشی، آشنایی با مشخصات محصولات جاکفشی و خرید هریک از این مدل ها، روی گزینه خرید بر روی عکس کلیک کنید.

محصولات منزل

فرنشیوم در زمینه تولید و عرضه محصولات منزل هم فعالیت دارد. انواع میز تلویزیون (در مدل های طرح چوب، دیواری، سفید، قهوه ای، مدرن، ام دی اف و ...) میز جلومبلی (ترک، طرح ایکیا، ام دی اف، عسلی، کشودار، بدون کشو، کم جا، میز پذیرایی و ...) کنسول (طرح جدید، کنار سالنی، بدون آینه، چوبی ساده، طوسی سفید و ...) جاکفشی (نشیمن دار، دوتیکه، فانتزی، کم عمق، هایگلاس، ایستاده و ...) را می توانید در جدیدترین طرح ها و با بهترین قیمت ها از این مجموعه خریداری کنید. برای آشنایی با مدل های بیشتر و مشخصات و قیمت آنها از طریق لینک خرید، وارد صفحه فروشگاه شده و در صورت نیاز به دریافت راهنمایی بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.





محصولات اداری

محصولات اداری فرنشیوم، شامل کانتر و میز کارمندی می شوند. کانتر به عنوان میز منشی، میز پذیرش، رسپشن کلینیک مورد استفاده قرار گرفته و در مکان هایی همچون کلینیک، مطب، مراکز خرید، کافی شاپ، درمانگاه، دندانپزشکی، آزمایشگاه و ... کاربرد دارند. میز کارمندی هم در مدل های بدون کشو، کشودار، ال دار، شرکتی، میز کارشناسی و میز کارمندی تولید و عرضه می شود. برای اطلاع از قیمت میز کارمندی، آشنایی با مشخصات محصولات اداری و خرید هریک از این مدل ها، روی گزینه خرید بر روی عکس کلیک کنید.