میز جلو مبلی استیل

امروزه استفاده از میز جلو مبلی استیل بسیار رایج شده، به طوری که کمتر خانه ای را می توان پیدا کرد که سالن پذیرایی آن مجهز به این قبیل تجهیزات نباشد. استیل در کنار ظاهر زیبایی که دارد، موجب استحکام و طول عمر بالای این نوع مبلمان شده است. این مزایا سبب شده که میز جلو مبلی از جنس استیل طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد. در ادامه بحث همراه ما باشید، تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم.

کاربردهای میز جلو مبلی استیل

میز جلو مبلی استیل ضمن این که زیبایی دکوراسیون منزل شما را دو چندان می کند، کاربردهای مختلفی نیز دارد. به عنوان مثال اگر اهل کار کردن با رایانه هستید، می توانید لپ تاپ خود را روی آن قرار دهید، یا به هنگام پذیرایی از مهمان ها میوه را روی آن بچینید و صدها کاربرد دیگر. این نوع میزها اغلب برای مبل هایی نظیر سلطنتی که ارتفاع بیشتری دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

مطالعه مقاله طراحی های مینیمال دکوراسیون داخلی فراموش نشود!😉

انواع میز جلو مبلی با جنس استیل

این نوع میز جلو مبلی از نظر شکل در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شود. اشکال بیضی، مربعی، مستطیلی از جمله این مدل ها هستند که با توجه به دکوراسیون و مساحت سالن پذیرایی خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. برای مثال برای محیط های کوچک نوع مستطیلی یا مربعی که دارای زوایا هستند، بهترین گزینه است. همچنین این میزها دارای مدل های سلطنتی، کلاسیک و غیره هستند که بسته به سبک دکوراسیون منزل می توانید نوعی را برایتان مناسب است، انتخاب کنید.

قیمت میز جلو مبلی

فاکتورهای گوناگونی در قیمت میز جلو مبلی استیل تاثیر دارند که از جمله آن ها می توان به ضخامت ورق استیل، جنس رویه، طرح میز و غیره اشاره کرد. این وسیله کاربردی از سه نوع آلیاژ مختلف 201، 304 و 316 ساخته می شود. در انواعی که آلیاژ 316 به کار رفته است، نرخ میز گران تر تمام می شود؛ زیرا این نوع آلیاژ استحکام بسیار بالایی دارد. همچنین چنانچه برای زدن طرح روی میز وقت بیشتری صرف شده باشد، به تبع قیمت هم بالاتر می رود.

ساخت میز جلو مبلی استیل

تنوع طرح و رنگ مبلمان استیل موجب شده که امروزه توجه اکثر مردم به ساخت میز جلو مبلی از جنس استیل جلب شود. افراد در این روش ابعاد و طرح میز درخواستی خود را سفارش می دهند، تا در اسرع وقت برای آن ها ساخته شود. نرخی که برای ساخت مبلمان در نظر گرفته می شود، با توجه به ابعاد میز، متریال اولیه و طرح درخواستی مشتری متفاوت است. در کنار همه این ها میزان تخصص فرد سازنده میز هم در قیمت نهایی محصول اثرگذار می باشد.  

چنانچه تمایل دارید که میز جلو مبلی مورد علاقه خود را سفارش دهید، می توانید از طریق سایت با ما ارتباط برقرار کنید. با ثبت ابعاد و طرح دلخواه خود افراد خبره و ماهر در کوتاه ترین زمان ممکن میز جلو مبلی را ساخته و به آدرس شما ارسال می کنند.

انتخاب رویه میز جلو مبلی

رویه میز جلو مبلی استیل از  جنس های مختلفی ساخته می شود. متریالی نظیر سنگ، شیشه، آینه و حتی سرامیک از جمله موادی هستند که به وفور برای ساخت رویه این میزها مورد استفاده قرار می گیرند. این که چه رویه ای را سفارش دهید، در قیمت و همچنین دوام وسیله تاثیر دارد.

اگر از دکوراسیون لوکس لذت می برید، رویه سنگی انتخاب مناسبی برای شماست. رویه های آینه ای هم برای منازل کوچک توصیه می شود؛ زیرا باعث بزرگ به نظر رسیدن فضای داخلی خانه می گردد. در نهایت تمام این موارد به سلیقه شما بستگی دارد و می توانید میزی را انتخاب نمایید که باب میلتان باشد.

خرید اینترنتی

برای خرید این نوع  میز جلو مبلی خرید اینترنتی بهترین گزینه محسوب می شود. با خرید آنلاین قدرت انتخاب زیادی خواهید داشت؛ زیرا می توانید مدل های مختلف را در سایت مشاهده کرده و میزی را که متناسب با سلیقه شماست برگزینید.

در ضمن این روش موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود و دیگر لازم نیست که زمان خود را در خیابان های پر رفت و آمد هدر دهید. می توانید در داخل منزل خود و تنها با چند کلیک میز جلو مبلی استیل را سفارش داده و از قیمت های مقرون به صرفه نیز بهره مند شوید.